Bjumis

Hej på er allesammans! :) Har ni en trevlig eftermiddag?
Själv kan jag inte klaga, befinner mig i Kalix just nu.

Det var ett rent h-vete att hitta till mammas kusin på Stenbäcken.
Jag och Djuptjärn/Stenbäcken passar inte alls ihop, haha.
Så det tog typ 1 timme att hitta vart hon bodde, men kul hade vi!
Det slutade med att jag ringde älsklingen, så han fick titta på
Hitta.se vart gatan låg. Men med hjälp utav honom så hittade
vi fram tillslut! :)

    

Blev att äta en massa gott fika och dricka kaffe. Det bjöds
även på smörgåstårta - skinka och lax. Jag tycker inte om
något av det, jag vill ha tonfisk på smörgåstårtan.. ;b
Umgicks där ett tag, mammas andra kusin Britt-Marie (Frillo)
var också där med Conny. Ni vet Conny som är med i filmen
Babas Bilar? ;)

                       

Älsklingen hämtade mig sedan därifrån Stenbäcken, och då
åkte vi in till Kalix så jag fick mat i mig eftersom jag inte
åt smörgåstårtan. Härligt med en barnbox, jag hade ju inte
ätit något idag..

Nu är vi i Bjumis för tillfället.. Älsklingen ska byta slutsteg
i bilen, och jag har precis öppnat julklappar som jag
fått från älsklingens släkt! :) Sedan måste han även packa
för han ska komma till Seskis ikväll! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0