Packat

Jisses amalia, idag har jag verkligen legat i.. Har städat och packat hela dagen.
Började kring 12 att söka lite kläder åt Emelia och Melinda, de blev en stor
JYSK-säck full med kläder åt dem. :) Efter det var det dags för att packa ihop
lite grejer. OKEJ, det blev inte så lite.. Nu har jag packat ner ramar, ljus,
anteckningsböcker, spel, smycken, frida-tidningar, cd-skivor, filmer, osv.
Som ni märker så är det en massa grejer jag har packat ner.. :)

Mitt rum är rätt stökigt nu, hyllorna är tomma - men då är golvet fullt med
stora kartonger. Därför kommer ingen bild på hur mitt rum ser ut nu. De räcker
med ordet HEMSKT.   HAHA, de stämmer. Imorgon blir det också att packa,
fast då ska jag packa ner lite prydnads-saker, så de måste slås in i tidnings-
papper först, så de inte går sönder.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: caroline

jaoo, i början var det det, men nu är det ganska så lätt :P hehe^^
man lärde sig fort. (:

2007-07-21 @ 21:15:40
URL: http://caaarroo.blogg.se
Postat av: henke

Du har jobbat på bra i dag du älskling:) medans en anna varit på dop/bröllop hela dagen jag älskar dig mest av allt gumman<333 puss<3333

2007-07-21 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0