Måndag

Vad har jag gjort idag egentligen? Jadu en massa, fast de känns inte så..
Jag har faktiskt packat (idag igen!), mest tallrikar, glas och sånt där till köket.
Även slängt en massa vin-flaskor som jag har sparat. Blev två påsar med
prydnads-saker och mjukisdjur att föra till förrådet. Orkar verkligen inte ta
med alla mjukisdjur som jag har haft i bokhyllan, tog bara med de gulligaste. :)

Har ju beställt laptopen och tv:n (se inlägget nedan).. Sen kom Kusinvitamin
och Lucas o hälsade på, alltid lika trevligt! Lucas blev helt galen när han såg
alla kartonger och påsar som står i mitt rum, så han började genast rota.. ;p
Han går aldrig härifrån tomhänt, denna gång fick han med sig en Max-flagga,
Sverige-flagga, och en katt som mjauuar.. :) Grabben blev hel vild och började
studsa upp och ner som en studsboll när han fick grejerna. ;) *Naaw <3*

Klockan 19.00 kollade jag på Hell's Kitchen, imorgon är finalen! Fast har redan
sett programmet i Höstas så.. ;D Funderar på om jag ska städa lite i mina
hår-grejer.. Snoddar, klämmor och allt sånt. Tror nog minsann att jag ska göra
det nu. Har ändå inget bättre för mig. :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I  HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Nina

japps den är imorrn, men de visade ju redan på reklamen vilka som gick vidare idag? innan avsnittet hade visats alltså..

2007-07-23 @ 21:11:07
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linn

du har ju fått mycket gjort:)

2007-07-23 @ 21:45:25
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Nina

ja å så stod det, finalen på tis.. :D

2007-07-23 @ 21:46:48
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0