Lista

Gå in på dina bilder och ta fram första mappen, vad visar bilden?
Bild på mig & Henrik, med en hjärtram runt oss :) <3

Gå in på msn, vem är längst ner på din online kontaktlista?
Tchiller

Vad föreställer den första bilden du laddade upp i lunar?
Det vet jag inte :D

Gå in på din musik, vad är det sista du spelat?
Vincent - Don't hate on me

Gå in på google bildsök och sök på den första bokstaven ditt namn börjar på, vad får du fram?
Militärer med värsta kikaren eller något

Vad är den 17:e bokstaven på tangentbordet från vänster?
Page up, på rad 2 - där är det 17 tangenter ;D

Gå in på dina favoriter, vad är din tredje?
Bioprogrammet för Kalix

Gå in på paint, vad var det senaste du gjorde där?
Printscreenat

Hur många är inloggade på lunar när du skriver detta?
Jag är inte inne på lunar >.<

Vad sitter du på när du skriver detta?
Min svarta skrivbordstol ;D

Hur många bilder har du i ditt galleri just nu?
Det vet jag inte, kolla. Http://www.lunarstorm.se/mizing91/galleri

Vem skrev du senast "hej" till på msn?
Sanne

Vad har du för bakgrundsbild på din dator?
Svammel bild på mig & älskling :)

Vad heter du på msn?
- Mia hjärta Henrik. <3 

Vem är och vad tycker du om den 5:e personen som är inloggad på msn?
Sanne, hon är allt bra! :D <3

Vem tycker du mest om av de som är inloggade på msn just nu?

Henriiiiiiik :) <3

Hur många ikoner har du på ditt skrivbord?
7 stycken

Vilken dag är det när du skriver det här?
Onsdag

Och vad är klockan?
22:41


Kommentarer
Postat av: Hp

Varsegod, okej det fattar jag det är ju såå snyggt!

2007-07-11 @ 22:44:03
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: Hp

Svar: det får vi se!

2007-07-11 @ 22:51:23
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0