Tisdag

Helgen tillbringade jag i Kalix, hos Henrik :) <3 Lika roligt som vanligt ; >
Under Fredagen var vi på Bio - Linas kvällsbok. Den var faktiskt ganska
bra, om man säger så. Rolig var den i alla fall ! :) Träffade Zandra stumpan
där också :) <3 Det var allt roligt ;) <3 Under Lördagen var vi hemma, såg
film och Melodifestivalen. Tycker inte det var nått bra bidrag i år under dessa
fyra del-tävlingar ;p Nanne och Måns är de enda två jag tyckte om :)
Under söndagen myste vi bara på för fullt ; > Badade bastu i någon timme,
myste framför öppna spisen, och var på promenad :) <3

Snart har vi sportlov, och då blire att umgås med älskliing igen :) <3
Sportlovet börjar på Måndag. Eller vi slutar ju skolan på Fredag redan ;)
Mjoo så äre. Då ska jag och älsko till Luleå :) Måste shoppa lite nya
stuffs. Kläder, smink och accesoarer. Sen blire IKEA & IKANO.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG :) <333 DU & JAG - FÖRALLTID :) <333
2006.10.18, TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0