Torsdag

Vaknade idag efter 09, hur pigg som helst! :) Skönt att få vara
hemma en dag från skolan denna vecka. Nu mår jag faktiskt
mycket bättre än igår, så imorrn blir det skola för mig! ;)
Fast det är ett MÅSTE, det är nationella prov i Matte.. =/ USCH >.<
Del C, det är den svåraste delen.. Det lär ju vara skitsvårt ;o
Önska mig lycka till ! :)

Jag har inte gjort så värst mycket idag, men har gjort lite nytta
här hemma i alla fall. Dammsugit HELA lägenheten, räknat lite
matte. Sen har jag sett tv, duschat o sånt :) Typ evigheter sen
jag såg 'Nya tider' på TV ;b Jag zappade, och hittade nya tider
på 4:an, så kollade på det. :) Det är väl inte så jättebra precis,
men det går att kolla på när man inte har annat att göra. ;)

Just nu väntar jag på att älsklingen kommer hem från skolan,
fast det är först om en timme. =/ Vad ska jag göra tills dess?
Kanske kollar igenom matten, så jag kan lite grann till imorgon? :)
Det vore ganska smart tror jag, för jag är orolig inför imorrn ;o
Då säger vi det - Jag räknar lite matte tills älsko kommer hem.

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0