Torsdag

Skoldagen började inte bra, hade nationellt prov i Matte.. =/
Det gick inte så bra, kan jag gissa. Kändes inge bra alls i alla fall..
Hade inte Svenska efteråt eftersom jag är klar med 'boken om mig',
så för min del var det 2 timmar håltimme, till nästa lektion. ;b
Det var tråkigt! Hade inget och göra. Men Sivi fick lunch ganska fort,
så vi käkade och sånt :)
Under Engelskan fick vi veta om vi kommit in på gymnasiet här i stan,
det gjorde jag. Då var det bara att vänta på beskedet från Kalix,
ifall jag hade kommit in där. Men det brevet skulle man få hem i brevlådan.
Hade typ ingen matte, vi var till ICA istället ;p På syslöjden var vi 4 stycken,
det var riktigt lugnt. :)

När jag kom hem stod morsan i hallen och viftade med ett brev från
Kalix Kommun. Gissa vem som tog brevet och slet upp det? - JAG ;)
Där stod det att JAG KOMMIT IN PÅ BARN & FRITID I KALIX!!!!
Då var det minsann någon som började skrika av glädje - JAG ;)
Fyfaaasen vad glad jag är! :) Äntligen får jag flytta! ;) Har viljat gå i Kalix
typ skit länge, och nu blir det så! ; > KALIX - HERE I COME !!!!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0