Tisdag

No school för mig idag, rätt skönt faktiskt. :) Missade alla tråkiga
lektioner - No, Engelska, Svenska, Idrott, Matte ; ) Men imorgon tillbaka
till skolan, fast det e chill - Jag gillar Onsdagar.

Blev  väckt av Korken som ringer klockan 08. Men jag orkade inte svara ;p
Ville fortsätta sova ;) Omööjligt .. Steg upp halv 9, och baddade ögonen.
Fortfarande ögoninflammation :( Satte mig och skrev bokrecension,
kollade tv, räknade 2 sidor matte, och nu sitter jag här. Snart se tv igen ;)
Så mycket (liiite) har jag gjort idag när jag varit hemma. ;b

Jag lovade älsko att ringa honom vid 14 när han har slutat :) <3
Äntligen få höra hans röst igen ;> Inte hört den sen igår kväll vid 23 ;( <3
Hihi , den ungen måste fylla på sin mobil oxå ; )

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0