Tisdag

Igår hade man allt roligt, trots min förkylning. :) Var i stugan med Mamma,
Moster, Anders, Mommo, Nicke, Anne-Maj, Lucas, Mange, Fredde, Emanuel
och Nadja ;) Sen kom även Anki, Melvin, Sara & Nova förbi :) Så vi var ju rätt
många, om man säger så! ;) Var helt slut när vi kom hem därifrån ;o
Kanske för att jag busade med Lucas och Emanuel så mycket? :D

Idag vaknade jag redan efter 8, men lyckades somna om till efter 9.
Sett på tv och så :) Nu sitter jag här och dunkar Disturbed - Guarded. <3
Ska ringa Henrik på ett tag, höra vad pojken har för sig. ;) <3

Måste ringa mamma också, måste få Essex från Apoteket.
Haft eksem nu i snart 1 vecka. Essex hjälper, säger Majsan. ;)
Det verkar vara för att jag duschat för mycket, det är faktiskt sant.
Duschade Lör, Sön, Mån, Tis, Ons förra veckan. Det blev lite för ofta,
dessutom har jag torr hud annars oxå. Kollade på Huden.Nu och där verkar
det som att mina eksem är för att jag duschat för ofta. Eller p.g.a. klår. =/
Mamma får köpa Essex lr något på apoteket idag, annars måste jag få
Kortison-salva från läkaren. =/ Nåväl. Nu ringa mammsen, sen älsko :) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT :) <333



image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0