Söndag

Usch, helgerna går på tok för fort.. Redan söndag .. :(
Jag hatar Söndagar, för då är det skola dagen efteråt. :(
Måndagar brukar vara roliga i skolan, men känner mig inte
sugen på att ha Teknik, det är inte kul. :( Fast imorgon har jag
bild iofs, det är kul! ; ) Nog pratat om skolan nu.. ;b

Vaknade faktiskt 10.30 idag :) Käka frukost, kollade tv osv.
Sen satte jag mig framför datorn och började leka med bilder. :)
Skaffade igår något sånt där bild-program där det e skit snygga
ramar :) <3 Jag älskar det där programmet! :D <3 Synd bara att
det är test-version, då har man det bara i 15 dagar.. :(
Gjort om en massa bilder, ska beställa dem till vanliga foton
sen när test-versionen är slut. :) Då har de ju färdiga ramar
oxå ; ) Då behöver jag bara köpa såna där ramar som är glas. ; >

Jag vill ringa Henriiiiik :) <3 Men han e med Dennis, så plingar han sen.
Hihi snart är det Sommarlov! :D <3 Då blire festivaler för oss. ; ) <3
PDOL & LK i alla fall ? :) LK är i alla fall helt säkert! ;) <3
Vill till PDOL och se Max Peezay och Fattaru :> Fast LK har oxå bra
artister, som varje år! ; )

Nu ska jag göra annat. Kanske se tv eller något? :)
Får väl se vad jag hittar på. ; )
Ikväll Wallander - Byfånen, DEN ÄR BRA! :)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

image15
                      MIA & HENRIK - 2006.10.18 <3



image16
SIVI & JAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0