Söndag

Mitt påsklov har inte börjat bra, så mycket kan jag berätta redan nu.
Jag hade jätteont i halsen redan på Torsdag, men i Fredags bröt en
riktigt rejäl förkyldning ut. =/ Så nu sitter jag hemma med världens
förkyldning och en besvärlig hosta.. =/

Jag fick mitt påsklov redan på Onsdag :) På kvällen tog jag kustbussen
till Kalix, åkte till Henrik :) <3 Kom hem till honom efter 19, då tsillade vi ;)

På Torsdag var det time att åka till Bruksvallen i Karlsborg, kolla på
Skotercrossen som är där varje år ;) Det började 18.00, och första
personerna vi såg när vi klev ur bilen var så klart mina kära kusiner. :D
Haha det var ganska lyckat ;b Sen direkt när vi betalat inträde så stötte
vi på Sanne & Agnes :) <3 Pratade en snabbis med dem, innan vi tog
plats vid läktaren. Träffade en massa roliga människor under kvällen. ;)
Janne Tapio var inte med och tävlade i år, men jag och Henke stod brevid
honom under Semifinalen. ;)  Det var mycket coolare än att han tävlade. ;p

Fredag var jag oerhört förkyld, täppt i näsan och allt skit. :( Henke tog
hand om mig så mycket det gick :) <3 Åkte in till Kalix en stund på dagen,
handlade halstabletter bland annat, vilket behövdes. Under kvällen åkte vi
in igen till Kalix, denna gång för att hyra film. :) Hostel & Barely legal ;)
De var faktiskt bra filmer, plus att världens sötaste katt kom in på LH:s  :)

Under Lördagen hände det inte mycket.. :( Jag åkte hem vid 12 tiden =/
Här hemma hände absolut INGET. Var till mormor en stund, men det var
typ det enda. Självklart pratade jag jätte mycket i tlfn med älskliing :) <3

Idag har det inte hänt något. Vaknade efter 10, såg på tv och sånt.
Ringde åt Henke kring 12 :) <3 Pratat med honom i någon timme ;)
Sen ätit, kollat tv, o pratat med honom igen. :D Nu ska jag snart ringa
han igen, höra om datorn funkar. ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT :) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0