Måndag

Sitter här med älsko nu, och dunkar musik. :)
 Vaknat tidigt idag, redan efter 9 ; > Kollade på Våra bästa år osv.
Sen på Beck - Advokaten, lånat den av Kusin-Vitamin. :)

Ikväll är det Valborgs-firande, ska vara på Idrottsplanen som vanligt :)
Måste typ ha på mig en massa kläder, ska åka dit med moppen.
Då blir det kallt ! ;o Drar väl på mig de nya jeansen, och de nya linnet,
sen måste jag ha tjock-tröja på mig.. ;o Annars blire iiiskallt.. :/

Nej nu ska jag gå och mysa med älsko, han ligger i min säng och
mår lite dåligt :/ <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0