Lördag

Igår kväll kom älsko hit, äntligen (: <3 Längtat som fasen
efter honom i hela två veckor! ;o <3 Men nu är han här i alla fall,
det är det viktigaste just nu! :)  Hade en riktig myskväll igår här
hemma ;) <3 Var ut en snabbis med vespan, men det var så
saaatans kallt. Kom hem och kollade på American Pie istället.
Hihi somnade rätt tidigt inatt, kring 00. Är man trött så är man. ;)

Idag vaknade vi kring 10, jag var fortfarande skittrött, men steg
upp ändå ;b Skulle nämnligen till Sangis på Marknad! ;) Där var det
allt bra stuffs. (: Hittade ett par nya jeans, och ett linne :> Hittade även
en kamouflage-aktig kofta i rosa, men den köpte jag inte.. :(
Men lite fynd vart det i alla fall ;D Imorgon lär det bli mer, ska på
IKEA & Ikano och en massa andra ställen. :)

Nu ska vi ut med vespan, måste och tanka den, sen och ladda
batteriet hos Nicke :) Ska köpa glass oxå! :D <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

image39
Jag & älskling :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0