Lördag

Jisses hur slut man var igår kväll efter konserten. ;b
Somnade redan 23, och vaknade idag efter 12! ;o
Man kan ju säga att jag e utvilad i alla fall. ;)

Jeffla bajs, mitt högra öga är rött och svullet :| Hoppas inte
ögoninflammationen gått över till de ögat nu. =/ Eller så är
det att jag fått drag. Får hoppas att de bara är det, så det
försvinner fort. :) Har baddat ögonen med kokt vatten,
och satt den där salvan. :) Hoppas det försvinner idag från ögat!

Just nu sitter jag och dunkar Sunrise Avenue ofc ;) <3
Ska väl snart klä på mig - Sitter ännu i pyjamas. :D
Senare under dagen ska jag till Nicke, Majsan & Lucas.
Barnvakt åt Lucas, vet ni ;) <3 Det är så jäääkla skojj! :) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0