Fredag

Älsko har inte ännu kommit.. :( Han skulle till stan först med
sina föräldrar, sen skulle han komma. Men jag tycker det tar
en evighet innan han e här. ;o Jag vill ha han här NU! :) <3
De är på IKEA ännu, tror jag i alla fall. :/ Dit ska vi under helgen.

Yesbox, på Söndag ska jag & älsko in till stan, ska shoppa lite. :)
Får hoppas att man hittar något! ;) Ska på IKEA, Stadium, Intersport,
Skopunkten, Rusta, o några till affärer :) Något hittar vi säkert. ; )

Nyss målat naglarna faktiskt, och städat i sminkbordet (:
Hade så lite att göra.. Fast nu ska jag gå härifrån igen, måste
fixa håret och sånt innan älsko kommer. :) Han vill inte se sin
flickvän som något hemskt troll. ;) *HAHA* :D

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0