Fredag

Idag var den stora dagen, se SUNRISE AVENUE i Finland !! :) <333
Fyfaasen vad jag & Sivi väntat hela dagen, som tokar! *Hihii*
Nu har jag äntligen fått se världens bästa band, dessutom stod
vi LÄNGST FRAM! :) <3 Det kunde inte bli bättre! Gissa om jag e glad ;)

Efter skolan gick Jag, Sivi, Madde & Terran till Frasses och käka.
Satt där rätt länge och flumma bort tiden. ;) Vidare till Shell, växla
pengar till Euro. Efter det började allt roliga, traska till Finland. :b
Kom till Umpitunneli före 15, konserten började inte förrän 17.
Vi satt på ett par tidningar på marken, nästan i en timme.
Efter 16-tiden släppte dem in oss, så vi fick stå och vänta en timme
vid scenen. Det var bättre än att sitta på marken i över en timme. :)
Kan berätta så här mycket om konserten: DEN BÄSTA HITILLS!! <3
Tror aldrig det varit så bra på en konsert som denna gång! :)
Jag kan avslöja att vi inte hade någon röst kvar när vi gick därifrån. :b
SHIT, SÅ UNDERBART DET VAR ATT SE DEM LIVE !!! :D <333

Nej nu ska jag ringa älsko och berätta allt roligt som hänt idag. :) <3
Tihi, måste få prata med honom - har ett stort sug efter honom! <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT! :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0