Semperbox

I tidigare inlägg har ni fått se olika babyboxar som vi har fått
gratis från olika butiker/företag. Jag har visat upp boxarna
från Apoteksgruppen, Babyproffsen och Libero. Idag tänkte
jag visa upp ett sista gratis-paket som vi fick från Semper.

Det enda jag behövde göra för att få ett gratis paket från
Semper var att bli medlem i Semperklubben (är helt gratis!)
och fylla i mina kontaktuppgifter. Efter 2-3 veckor fick jag
hemskickat ett paket med en vällingburk och skopa.


Det var inget märkvärdigt paket eftersom det bara innehöll
ovanstående, så lite besviken vart jag.. Jag hade hellre önskat
att man fått olika gratisprover av barnmat, grötportioner och
andra barnmatsprodukter som Semper säljer och någon värde-
check. Det hade varit mer uppskattat av mig, men säkert även
av andra blivande föräldrar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0