Måndag

 
Svisch sa det så var denna långhelg över. Det har varit en rätt
händelserik kristihimmelfärdshelg med väldigt högt blod-
tryck, extra besök hos barnmorskan och så spenderade vi
hela fredagskvällen på Förlossningen i Sunderbyn.. Jag kan
säga att det känns skönt att vi har en ny vecka framför oss!


Den här veckan börjar jag med att spendera hela denna efter-
middag på sjukhuset. Roligt nöje, eller så inte.. Först väntar
ett sista möte (tror jag) med min kontaktperson innan förloss-
ningen, därefter ska jag och sambon till BVC för ett extra besök
igen eftersom mitt blodtryck är för högt. Blåmärkena i arm-
vecket från fredagens provtagningar har inte hunnit försvinna
och nu blir det ännu fler blåmärken, haha vackert! Senare i
veckan (eller i början av nästa vecka) blir det ett till läkarbesök
på Förlossningen i Sunderbyn, spännande men nervöst..
På lördag vankas det bröllop men om jag kommer kunna närvara
är oklart, vi får se vad som händer och hur jag mår.
Hur ser era veckoplaner ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0