Babyboxar

 
Under graviditeten har det varit som julafton vissa stunder,
vi har då och då fått paket från diverse olika företag.
Ni har kanske hört talas om babyboxar? Det har blivit väldigt
populärt de senaste åren. Man får hem paket med olika
baby-
och graviditetsprodukter helt gratis! Det enda man
behöver göra är att registrera graviditeten på några hemsidor
och vips så får man hem dessa babyboxar gratis. Vi har bland
annat fått hem nappar, haklappar, blöjor, våtservetter, napp-
flaska, babytvål, hudkräm för bristningar etcetera. Hur bra
som helst! Om man köper dessa produkter på affärer och
apotek kostar det en del, så jag tycker det är väldigt upp-
skattat och snällt att man får sakerna gratis i dessa boxar.


Jag kommer visa upp vilka babyboxar vi har fått hem och
vad de innehöll, men det blir i separata inlägg. Samtliga
babyboxar som vi beställt hem har varit gratis, men jag har
sett att det finns vissa som kostar, så var observant innan
ni beställer.

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Min vän fick en från apoteket som hon tyckte var så himla bra =) Kram <3

2018-03-14 @ 20:41:01
URL: http://matildaberlin.se
Postat av: NICOLE

Ja men det är ju så smidigt visst :) Det är ju ändå saker man behöver så bara bra ju om man kan få det ;D Sv: å tack =) Längtar såå till värme och vår :) Idag strålade solen när jag gick från jobbet, då blev jag så glad :D
Ja så tråkigt att hon blivit sjuk och att det även blivit sämre.. hoppas hon blir starkare och kry snart.
Ja men verkligen, perfekt vecka :) Och så behöver man inte bli sådär astung. Tror det är asjobbigt psykologiskt att gå över. Visst att det "bara" är ett cirkadatum men det blir ju just DET datumet man har i huvudet och ser framemot.. så nää det håller vi tummarna för att vi slipper :D
Haha eller hur så jäkla typiskt mig att vara så ordentlig och komma på dagen ;) . AHh fy tänk den tanken bara shiiit värkar på nyår eller någon dag innan.. då sjunker hoppet ;D vet också en som fick så och hon knep som tusan men barnet kom inte förrän 2/1 ändå, men tur ;D sånt måste man planera haha

2018-03-14 @ 21:05:44
URL: http://nouw.com/nwistrand

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0