Alexia

Hallå i stugan! Här på bloggen har det varit ett rejält uppehåll,
det är över fem veckor sedan jag sist tittade in här och en
hel del har hunnit hända, därav min frånvaro.

 
På måndag 21 maj klockan 23.55 kom vår älskade
dotter Alexia till världen. 💗 Jag hade fått havandeskaps-
förgiftning och det upptäcktes den morgonen, så under
eftermiddagen blev jag igångsatt på förlossningen och
åtta timmar senare var vår lille tjej ute hos oss.


För några dagar sedan, 27 juni, avled min pappa hastigt.
Det kom som en stor chock och helt oväntat. Jag har
fortfarande svårt att förstå att han är borta.. Mitt i all glädje
med Alexia så kom detta, usch. Tänk att livet kan vända
så fort!


Angående bloggen så kommer jag inte uppdatera så ofta
som förut, vilket ni säkert redan har märkt och förstår.
Det är fullt upp med en nyfödd bebis och all tid går åt till
henne och att sköta hushållet. Jag kanske tittar in här
då och då, men det blir inte allt för ofta. Följ mig istället
på instagram (Miizing).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0