Veckolista


Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Den har varit bra men blåsig och kall.

Veckans bästa?
Att tredje säsongen av Gåsmamman började sändas
i onsdags, wiie!

Veckans sämsta?
I måndags när det var en fjärrvärmeläcka som drabbade oss
(och många andra kalixbor). Det fanns inget varmvatten på
cirka 16 timmar och alla element var iskalla. Tur att det inte var
många minusgrader ute, då hade det varit ännu kallare inne.

Veckans roligaste?
När jag körde "dansmoves" (halkade) utanför sjukhuset på
tisdag, haha! Blev 3 halkningar efter varann så det såg ut
som att jag dansade. Tur att jag inte ramlade!

Veckans godaste?
Salta patroner och naturgodis. Haft sånt sug efter det.

 
Veckans köp?
Köpte två nappar och en nappflaska till lillen under vecko-
handlingen i onsdags.

Veckans mest sedda tv-program?
Farmen. Ett måste varje kväll!

Vad ser du framemot nästa vecka?
Kommande vecka är rätt tom så jag vet inte vad som händer
mer än ett sjukhusbesök, som jag inte ser framemot. Men det
kanske blir ett Happis-besök?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja bcaa godis är så sjukt gott verkligen! :D

2018-01-21 @ 20:41:59
URL: http://Nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Louise

Men åh har helt missat säsong 3 av gåsmamman så tack 😃

2018-01-21 @ 22:54:33
URL: http://louiseelinore.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0