Morgonlista

Vilken tid vaknar du på morgnarna?
Det varierar väldigt mycket, men nu som gravid är jag
ännu tröttare och behöver mer sömn så det brukar bli
kring 08/08.30-tiden, och ibland ännu längre.

Vad är det första du gör varje morgon?
Går på toaletten och sedan ger jag mat till Diesel.

Är frukost viktigt på morgonen för dig?
Ja frukost är, och har alltid varit, ett måste för mig.
Dock kan det variera kraftigt vilken tid frukosten intas,
ibland blir det först vid 11/12-tiden.

Vad brukar du äta till frukost?
Oftast blir det en skål med kvarg/fil, fruktsallad, musli och
kanel. Till det brukar jag äta ett knäckebröd eller annat bröd
med ost och dricka te.

 
Hur går du helst klädd på morgnarna?
Älskar att strosa omkring i linne, mysbyxor och morgonrock
över det. Så mysigt!

Kommentarer
Postat av: JoJo

dom där smörgåsarna ser ju asgoda ut och jag är så sjukt hungrig just nu så det gör ju inte saken bättre precis xD

sv; ja dom har verkligen gjort ett bra lyft med sina boxar. februariboxen kommer vara toppen! :D har sett på deras insta vad den kommer innehålla ;D jag vet inte heller vad supergreenpulver är men tror man kan ha det i smoothies och sånt :P

hihi ja nu är det inte så långt kvar tills bebben är här! :D det kommer gå fort! så spännande och roligt! <3

jag sitter inte heller så mycket vid bloggen nu igen, så du är inte ensam om det gumms :) men det viktigaste är att man ska göra det när man känner för det och inte för att det är ett måste :) så om du vet varför jag är seg på att svara på kommentarer så vet du nu varför :P

jag tror att det beror mycket på årstiden plus att vi har mycket på jobbet nu. är typ fullt upp varje dag så jag är helt slut när jag kommer hem. sen att man har brist på d-vitamin gör ju inte saken bättre. jag äter ju d-vitamin men det är ju en sån liten dos jämfört vad man får från solen :( men jag dricker nocco, bcaa och kaffe ihop om att bli lite piggare i alla fall.. haha! <3​

2018-02-20 @ 18:41:11
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0