Kygo - Stargazing


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Den är jättebra :) SV: ja jag kan bara hålla med! Jag är supernöjd :) Ja precis "Det lilla bagerit på Strandpromenaden" heter den. Har hört så mycket gott om den så det ska bli kul att läsa.. har inte börjat än. Är lite nervös för det ger mig lite svart på vitt hur stressen fortf hänger i lite.. men det ska nog gå bra =) Startar ikväll ;)
Mja både och, Skövde är ju en stad som växer som tusan så vi får alltid igen pengarna i en bostadsrätt, om inte mer. Då finns det ju pengar i den till hus sen =) men samtidigt vet vi ju inte hur länge vi bor här osv, men ska vi väl bo här ska vi bo fint och fräscht tycker jag!Vår nuvarande lägga är rätt shchabbig faktiskt ;p elller ja vanlig "gammal lägenhets"standard, lite småtråkig. Men vi får se hur vi väljer att göra =)
Henrik jobbar lördag dygn så jag är själv :) Har gått lite på stan, haft mini-spa här hemma och ska se mellon sen =) annars inget spec. Imorgon blir det go-frulle och ev skidåkning :) Själv? =)

2018-02-10 @ 18:28:56
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0