Fettisdagen

Idag är det "fettisdag" i dubbelbemärkning för min del. Jag syftar
på att det dels är fettisdagen där semlor står i fokus, men också
på att jag känner mig som en liten fetis idag, haha. Lägligt nog
så ska jag idag till barnmorskan på BVC och mäta SF-måttet
över magen. Jag har ingen aning om vad måttet bör ligga på för
att följa kurvan eftersom det är första mätningen som vi gör,
men jag hoppas att allt ser bra ut! Sen ikväll ska fettisdagen
självklart firas med en hemgjord semla (med mosad banan
istället för mandelmassa).

 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh såå gott med semla!!

2018-02-13 @ 19:03:45
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0