Veckolista


Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
En lite hektisk vecka med ärenden och aktiviteter varje dag,
men det har ändå varit en bra vecka.

Veckans bästa?
Allt såg bra ut med bebben i fredags på läkarbesöket
i Sunderbyn. H*n växer sakta men säkert.

Veckans sämsta?
Det ösregnade i tisdags.

Veckans roligaste?
Att jag träffade Marie i onsdags, alltid lika kul!

Veckans godaste maträtt?
Kycklinggryta med ris, yum!

Veckans köp?
Mat, däckbyte och biltvätt.

Veckans mest spelade låt?
Efter att Avicii avled förra fredagen har hans låtar spelats
mycket på radio, tv och spotify. "Wake me up" har gått
varmt överallt tycker jag.

Vad ser du framemot nästa vecka?
Morgondagens besök på BVC och att det är valborgs-
mässoafton.


Kommentarer
Postat av: JoJo

kul att läsa gumms :) jag fick mina däck bytta igår på bilen. så skönt att inte åka runt med vinterdäck mer nu ;P

sv; ja det blir ju finare när man får ärva nåt från nån av sina nära och kära. det blir ju mer betydelsefullt för en då <3 ja du skrev det att du ska få ärva nån stor byrå som din mormor och morfar har haft :)

ja mitt svar blir också väldigt sent. i fredags och igår gick det inte ens att godkänna kommentarerna när jag tänkte sätta mig ner för att svara på lite kommentarer. men idag går det tack och lov :) hur går det med ditt blodtryck gumman? :)

sminket jag köpte har jag lagt upp på insta i veckan som du nog har sett :) blev lite nya highlighters och en settingspray <3

haha kan tänka mig att du är nervös för själva förlossningen men jag håller tummarna att allt kommer gå bra :) <3

2018-04-29 @ 11:10:53
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0