Sjukhusvecka

 
Då var det måndagmorgon och vi har en helt ny vecka
framför oss. Det här blir lite av en "sjukhusvecka" för mig
då jag ska till sjukhuset flera gånger. På onsdag är det bland
annat ett läkarbesök inbokat för att tala om mitt mående,
inför och efter förlossningen, mediciner etcetra. På fredag
är det sjukhusbesök igen men då i Sunderbyn för att göra
ett till TUL (tillväxtultraljud). Samma sak som vi gjorde för
två veckor sedan. Efter det sjukhusbesöket ska vi åka in
till Luleå för att handla på några affärer och äta på kina-
restaurang. Det blir en bra inledning på helgen, men än är
vi inte där, veckan har just startat.. Förutom dessa sjuk-
husbesök ska hemmet skötas om som varje vecka och
sedan får vi se vad som händer. Jag ska försöka få till
något gympass under veckan i alla fall även fast det börjar
bli allt tyngre och jobbigare med magen.


Kommentarer
Postat av: Petra

låter som en hektiskt vecka för dig hoppas sjukhusbesöken går bra och att du får en bra vecka

sv tack så mycket är himla glad att jag hittade en snygg topp. behöver verkligen uppdatera min garderob med nya kläder får blir sen framöver när vår ,modet har kommit in och sommarkläderna också.

Kan förstår det lite svårt när man är gravid att köpa kläder som ska passa.

Oj vad tiden rinner iväg det är inte långt kvar nu

2018-04-09 @ 20:23:59
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0