Läkarbesök

 
Den här onsdagen bjöd på en tidig uppstigning redan vid
06.30. Jag har just fått i mig frukosten och ska fixa till
mig innan det är dags att styra bilen mot sjukhuset (igen).
Idag väntar ett läkarbesök för att tala om mitt psykiska
mående, tankar kring förlossningen och tiden efter,
medicin etcetera. Jag tror det blir ett bra samtal för det
är en duktig överläkare och så har han följt mig sen i
somras så han vet hur min psykiska ohälsa har varit
och är nu. Efter läkarbesöket blir det raka vägen hem
för att ta det lugnt, jag känner att det behövs idag.
Hoppas ni får en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Linnea Kinis

hoppas läkarbesöket gick bra :)

2018-04-11 @ 22:16:20
URL: http://linneakinis.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Ja du det måste var tufft med det måendet du haft, mediciner och allt.. hoppas det blir bra med bebisen sen så du får må bättre! =) SV: haha ja precis,men absolut en jättebra vecka :) Det ligger i Tjeckien, som jag skrev i snapen förut =) . Ja det var ju exakt det jag skrev haha att det skiljer sig oftast :) Ingen graviditet är ju som den andra, vi uppfattar ju olika också, samma med förlossning och tiden efter och ja allt :) Jaa det måste du ju, den kan ju komma när som ;)
Jo jag förstår, men även fast de gamla blir äldre så är det ju så fruktansvärt och sorgligt när de inte längre finns med oss :( men ja, verkligen skönt ändå att hon slapp "bara ligga" och ha ont, och typ "vänta" om du förstår <3

2018-04-11 @ 23:02:56
URL: http://nouw.com/nwistrand

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0