Onsdag

Vanligtvis brukar jag publicera ett inlägg på måndagar där jag
skriver om planer för veckan som kommer. Iförrgår blev det
inget sånt inlägg som ni märkte eftersom jag valde att publicera
ett inlägg om mig och R istället.


Söndagens halsonda utvecklades till en rejäl förkylning med
extrem halsont och hög feber så jag har isolerat mig hemma
för att vila och för att inte smitta folk. De senaste dagarna
har bara bestått av att massa tedrickande, knapra hals-
tabletter, glassätande och vila. Så kommer det fortsätta tills
jag är frisk, vilket jag hoppas blir snart! Igår dök även den
retliga jobbiga och hårda hostan upp så det känns som att
mina lungor och bröstet ska explodera. Usch!
Hoppas ni mår bättre och inte är sjuka!
 
 

Kommentarer
Postat av: MALIN

Åh nej.... krya på dig fina du! Kram

2017-09-06 @ 14:40:11
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: NICOLE

Usch det är verkligen inte roligt alltså :(( Hoppas att det snart ger med sig! SV: ja det var jättekul, tyckte det var så kul att det skedde redan dagen efter :) Vi får se lite hur det blir men det var ändå kul att de frågade mig :D Det är inom barnomsorgen. Tänker att jag ska söka mig runt till annat med men har inte så bråttom, det var ju nyss som jag bestämde mig! IDAG hoppade jag av med , så nu är det definitivt :) Känns skönt!!
Jo jag gillar att promenera, har alltid gått överallt typ. Så jag gillar den starten. Gillar dock inte att det regnar hela tiden nu... jag blir blöt så fort jag kommer ut genom fönstret ;D
Nä precis det är bättre att spara det gottiga till senare när du känner smak ;)
Ja fyfan alltså haha, att plugga tycker jag är kul egentligen, men inte när det går till överdrift och det är det enda en kan tänka på. Att sedan kombinera det med jobb som jag hela tiden gjort, det tär till slut :O Även om jag inte vill erkänna det. Jag sa till H "Jag är fortf superwoman" haha. Jag hade givet klarat av skolan - men det handlar ju om till vilket pris, och sen att jag inte vet om det gynnar mig så mycket mer i slutändan :)
Jo precis det ges ju mer, men jag har ju jobbat som sagt också så jag har ju haft mina pengar hela tiden, så jag har ju inte vara "typisk student".
Tack snälla :D Jag har precis kommit hem från jobb och idag ska vi nog ut och äta någonstans *.* Ska bli himla gott! Hoppas ni har det bra i sjukstugan!

2017-09-06 @ 15:08:32
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Sarah

Krya på dej :)

2017-09-06 @ 17:12:31
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Days by Johanna

krya på dig

2017-09-06 @ 20:36:33
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Gabriella

Krya på dig!!

2017-09-06 @ 21:10:38
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0