September-listan

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Jag och R vann 4 kg choklad i en tävling.
- Jag har tagit PB i några övningar på gymmet.
- Jag har fyllt år, wiie!


2. Vad har varit det bästa denna månad?
Helt klart att jag fyllde år. Det är alltid skoj även fast jag
inte gör något stort av den dagen.

 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att jag var förkyld i två veckor med rejält halsont, täppt
näsa, extrem hosta och hög feber.


4. Bästa köpet denna månad?
Propud-glassen, så god! Superbra att den innehåller 30 gram
protein & är sockerfri. Nyttig glass med bara 350 kcal (cirka) i
hela bägaren som är 500 ml. Jag har haft fler värdecheckar och
därmed fått propud-glassarna gratis, wiie!

 
5. Vad är det roligaste som hänt denna månad?
Jag och R vann varsin 2 kg's stor chokladask, så totalt
vann vi 4 kg Geisha, wiie!

 

6. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
R's hemgjorda köttfärsbiffar med potatismos och lingon.
Äkta husmanskost ska det vara. Så gott!


7. Bästa låten denna månad?
Kamferdrops - Jag trodde änglarna fanns.

            

8. Vilka orter har du besökt denna månad?

Seskarö, Haparanda, Morjärv och Luleå.


9. Något som du gjort denna månad som du aldrig
tidgare har gjort?

Det enda som jag kan komma på är att jag kört R's kompis
till Morjärv en dag. Har varit i Morjärv tidigare men aldrig
kört dit någon på grund av deras ärende.


10. Lägg upp några bild som du har fotat denna månad.

Redo för kalas.

Haft många myskvällar med hjärtat. ♥

Tränat en del när jag inte varit sjuk.

Ett gympass drack jag Nocco PWO som jag
inte hade druckit på ett par månader.

Detta var en del av mitt överlevnadskit när jag
var rejält förkyld i början av månaden.

Målat en hel del under månaden.


Två av alla nyheter som jag handlat.

Fyllt i massa papper till försäkringar, myndigheter etcetera.

Finaste Johanna överraskade mig med ett
paket
med smink- & hudvårdsprodukter.


Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att du redan gör den idag! En dag för tidigt ;) alltid roligt att läsa den här listan :)

Sv; ja, jätte jobbigt. Ja, men verkligen. Det var verkligen värt alla pengar jag spenderade hos kiropraktorn. Han var riktigt duktig. Dock har jag fortfarande minimal ont i ryggen och rätt rädd ärligt talat att börja jobba redan på måndag :/ men hoppas innerligt att jag klarar hela dagen idag utan super ont i ryggen så kanske det finns förhoppningar! :D

Haha, nej men så är det ibland. Vi alla har nog många listor vi så gärna vill göra men inte gör eftersom att man har annat man vill publishera ^^,

Tusen tack. Ha en fin fredag!

2017-09-29 @ 11:03:35
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så kul inlägg<3

2017-09-29 @ 16:06:44
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Gabriella

Åh så gott att vinna choklad!!

2017-09-29 @ 20:07:26
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Josefin

Så kul med listor :D bra inlägg! kram

2017-10-03 @ 01:17:58
URL: http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0