Måndag

 
Godmorgon måndag! Ny vecka och nya möjligheter.
Den här veckan är det en del saker inplanerat men som tur
är har jag fått veta om dem i god tid så jag har kunnat planera
och få tid att förbereda mig. Något som jag sedan insjuknandet
verkligen behöver göra, annars blir allt kaos och jag flippar ur
med panik och extrem stress.

På dagens agenda är ett Haparandabesök tillsammans med
mamma inbokat. Hon ska förbi bilverkstaden och sen ska vi
handla. På onsdag ska jag spendera hela morgonen och för-
middagen på sjukhuset. Jag måste ta blodprover för att se
hur ena medicinens koncentration och påverkan på kroppen
är och så vidare. Därefter väntar det vanliga veckosamtalet
och någon övning. Torsdagkväll kommer vara det bästa
denna vecka, då ska jag till flygplatsen för att hämta hjärtat
som äntligen kommer hem. Wiie!
Har ni några planer för veckan?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Å fy med blodprover, hoppas att dagen blir bra ändå<3

2017-09-18 @ 19:48:37
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0