Första passet

Usch vad det kändes tomt att vakna upp imorse utan R jämte
mig. Nu är jag gräsänka nästan en vecka men tur att jag har
lillkillen här hemma, ett mysigt litet sällskap. Just nu myser
vi i soffan med nybryggt kaffe och musik, det är bästa starten
på helgmorgnar tycker jag. Ingen stress, inga måsten utan
bara vara, njuta och mysa.
 
 
Vid 09 ska jag för första gången på 2 veckor (!!) till gymmet
och köra ett pass. Det känns som att förkylningen blivit bättre
till den grad att jag borde klara av att köra ett lättare och
kortare pass. En envis hosta håller sig kvar men den blir
mindre för varje dag så jag gör ett försök i alla fall för jag
saknar gymmet extremt mycket! Under dagen kommer
en kompis på besök för fika och prat eftersom jag fyllde
år i torsdags. Blir en trevlig dag!
Hur ser era lördagsplaner ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Förstår att de kändes tomt :) Men du får mysa till det och göra de mysigt ändå nu när han är iväg :) Kul med gymmet äntligen , då mår du bra nu gissar jag? :) :D SV: så konstigt för det verkar bara vara du som inte har kunnat kommentera.. för jag har fått från andra :) Men bra att det funkar nu!
Ja med katt i hemmet dammsög jag nästan varje dag ;D var det inte sand överallt så hittade man det ändå någonstans haha, eller så var dte smutsigt eller så :) . Det spelar ingen roll vad siffran är tycker jag, man ska ju alltid fira och ha det mysigt på sin födelsedag :) och skulle man bara fira när de var jämnt hade det ju inte varit alls ofta ;)
Jaha vad träligt :// Tråkigt också när man kanske inte har de ekonomiska förutsättningarna heller. Vad jobbar R med? =) Vi har också pratat om kryssning faktiskt, jag vågar inte flyga just nu som de är i världen haha. Lite töntigt jag vet men det får kanske vara lugnt ett tag =) Men vi ska ju iväg på någon resa så vi ska kolla på det. Sen ska jag ta med H på en överraskning snart också! =) Det ser jag framemot :D
Ja precis det får ni se, men som sagt tänk på att det kanske finns något jobb som är lite lugnare än just frsk :) Japp idag ska vi till min pappafam, och de har bokat bord på en braa restaurang :D så det ser vi framemot! :)

2017-09-16 @ 11:48:18
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Felicia

skönt med lite träning :)

2017-09-16 @ 14:04:37
URL: http://frokentv.se
Postat av: Ida Gratte

Skönt att längta ibland, tänk så mysigt när ni ses sen :)

sv: Ja orange är min favvoserie!!!

2017-09-16 @ 14:04:49
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Så mysigt!!

2017-09-16 @ 20:20:02
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: MALIN

Svar: Vi är på Kreta i Grekland :) Kram

2017-09-17 @ 07:39:58
URL: http://malinkirstine.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0