Bäste vän

 
Jag måste bara säga att jag har världens bästa vän!
Iförrgår när jag tog in posten hade jag ett stort paket utanför
dörren. Min finaste och underbaraste bäste vän Johanna
hade skickat en massa olika smink- och hudvårdsprodukter
till mig! Gissa om jag blev glad! Hon är verkligen den
bästa, finaste och snällaste vännen man kan ha! Jag är
så glad att vi började prata via bloggen för några år sen
för idag är hon min bäste vän och som alltid finns där för
mig, både i med- och motgångar. Love you gumman!

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åå så fint<3

2017-09-22 @ 11:35:10
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Josefin

så roligt att lära känna varandra via bloggen :) kram

2017-09-22 @ 14:57:48
URL: http://www.pageryd.se
Postat av: JoJo

vad glad jag blir att det blev så lyckat. ville verkligen överraska dig lite grann gumman ;) <3

sv; ja det här är lätt en av mina favoritboxar från dom också. grymt bra innehåll ju! :D tacos är ju aldrig fel liksom ;) haha ja jag också ju bara för att vi pratar om tacos!

usch ja, jag kan tänka mig att det är ännu jobbigare för dig nu att behöva fylla i alla papper, blanketter, ringa samtal osv :(

men vad bra att du hade en bra födelsedag trots att du inte hade nåt kalas. du hade ju dom viktigaste personerna hos dig ändå ju <3 nej jag bryr mig inte heller om presenter nu för tiden. tycker att det bara är mysigt att man ses och umgås lite med familjen :)
du får absolut komma på min fest när jag fyller 30 om du har möjlighet gumman! har inte bestämt än när jag ska ha den bara. om det bli på samma dag jag fyller eller nån helg efteråt :P​​​​​

jag vet inte om jag vill ha nåt mer på själva handen men vill ha på några av fingrarna. ett kors i alla fall, sen vet jag inte mer. måste fundera lite och jag har ju så små fingrar så kan inte ha vad som helst. :( haha jo du klarar av handen, det gör ju inte alls ont! :D men tre veckor är ju ingen väntetid alls ju så kör hos honom istället så du får din tatuering nån gång. är ju så tråkigt att vänta och nu när du inte ens har hört nåt från den andra tatueraren :/

skönt att det gick bra med sjukhusbesöket och allt som du gjorde i onsdags :) det blev bara lugnt hemma för min i onsdags efter att jag hade varit och fixat klorna. kollade på biggest loser vip och hollywoodfruarna :) hihi vad kul att du blev så glad över paketet. som sagt tyckte att du var så värd det! :D du är också bäst! älskar dig!! <3​​

2017-09-23 @ 15:56:50
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Nilma I Form

Vilket härligt paket! Gulligt av henne!

2017-09-25 @ 09:52:46
URL: http://nilmaiform.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0