Veckolista

 
Hur skulle du kort sammanfatta veckan?
Dagarna har gått väldigt snabbt men det har inte blivit
mycket gjort, och jag har varit sinnessjukt trött varje dag.

Har veckan varit bra eller dålig?
Den har varit helt okej. Den hade kunnat vara bättre eller
sämre, så jag får säga att veckan ändå är godkänd.

Veckans tråkigaste?
Att jag har varit så galet trött varje dag vilket gjort att energin
varit på 0 och jag har inte orkat göra något.

Veckans favoritplats?
Sängen. Känns som att jag har spenderat mest tid där
sovande både natt- och dagtid, haha.

Veckans bästa köp?
Lättfil, haha! Hade glömt bort hur gott det är.

Vad ser du fram emot till nästa vecka?
Att uträtta ett ärende på stan samt att mest troligt åka en
sväng till Haparanda och eventuellt Seskis. Jag hoppas att
jag är piggare och mår bättre då så att jag orkar det.


Kommentarer
Postat av: hanna

kul att få läsa lite om din vecka :D <3

2017-10-08 @ 12:48:23
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Carolina Thoor

Roligt med en veckolista! Tråkigt att du känt dig så himla trött :/

Sv; ja, både maten & kanelbullen var jättegoda!
Ja, så skönt och välbehövligt med en ledig onsdag :D

Jo, håller helt med. Ja, jag har gjort en egen höstlista och nästan alla listor är inspirerade ifrån andras men helt egengjord :D
Ja, faktiskt så är nästan alla mina inlägg kl 13:00 tidinställda. Jag jobbar ju och kan inte skriva inlägg på arbetet direkt och ibland gör man ju saker på sina lediga dagar. Så det är skönt!

2017-10-08 @ 12:51:36
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0