Onsdag

 
Veckan är i full gång och har innehållt aktiviteter både måndag
och tisdag vilket känns i kropp och hjärna, såå trött!
Igår kom årets första snö här i Kalix, vi vaknade upp till vit
mark och snöiga bilar. Snö är vackert men jag vill inte ännu
ha det. Förutom att snön dalade ner från himlen så bjöd
gårdagen på ett sjukhusbesök och några timmars bakande
hos mamma. När jag kom hem möttes jag av ett stort paket
med hud- och hårvårdsprodukter, vilken lycka. Ett paket
piggar alltid upp.


Idag blir en rejäl slödag med noll aktiviteter eller planer.
Jag behöver vila både kropp och hjärna deluxe kan man
säga. Att vara extremt trött och ha svajande mående när
man redan är sjuk i utmattning är en pärs.. Det är hemskt,
och jag hoppas verkligen att det blir bättre snart.
Hur mår ni denna onsdag?

Kommentarer
Postat av: Madeliene

Så himla fint med snö, nackdelen är väl att det blir så himla kallt! :( kram

2017-10-25 @ 13:35:48
URL: http://madelienelothman.blogg.se
Postat av: Anonym

jag köpte den på dollars faktiskt 10 kronor för 5 masker så det var ju ett överdrivet bra pris haha :D
ja i början så vilade jag väldigt mycket för jag var extremt utmattad och illamåeende så då fick det bli mindre träning men nu försöker jag röra mig så ofta jag känner att kroppen tilllåter :D

2017-10-25 @ 14:23:20
Postat av: MALINDENISE

Mysigt med snö

2017-10-25 @ 20:31:02
URL: http://devote.se/malindenise
Postat av: Gabriella

Snö??!! Omg känns så långt borta haha!

2017-10-25 @ 20:45:57
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: NICOLE

Så kul med snö! Och hoppas du blev piggare sen :) SV: jo tack, jag blev nöjd faktiskt :) oj får ni flytta så pass nära? Roligt! Hur länge har ni hängt ihop nu? =) Jo vi provade ju deras brunch förra sommaren, och vi blev sådär nöjda. De fyllde inte på sådant som var slut trots att det var långt kvar på brunchtiden, och sådär. Men vi kanske får ge det en till chans =)

2017-10-25 @ 21:27:00
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0