Oktober

 
Välkommen oktober får vi säga idag. Det känns faktiskt dep-
rimerande att det redan är oktober eftersom det här i Norrbotten
blir kallt och typ vinter i oktober/november. Kylan har funnits
sedan slutet av augusti/början av september och nu lär det inte
dröja länge innan snön kommer.. Vissa år har snön kommit
redan i oktober, men jag hoppas att det inte blir så detta år!


Under denna månad finns det en del saker som kommer ske.
Vissa saker kommer ni få ta del av och andra inte. Eventuellt
blir det en tur till Haparanda eller Luleå under månaden för att
handla lite nödvändigheter till hemmet. Den 4:e firar jag och
hjärtat 4 månader tillsammans och då blir det ett besök på
kinarestaurangen. Sen fyller min kusinsbarn år i mitten av
månaden och det ska såklart firas. Sen blir det några sjuk-
husbesök under månaden, som vanligt.. Det kommer även
ske en rolig sak nu i oktober men den karamellen kommer jag
suga på ett tag till innan jag berättar för er.
Har ni några planer för oktober?

Kommentarer
Postat av: JoJo

det är fan galet att det redan är oktober! :o fast det är bra på ett sätt för om 11 dagar åker jag till new york!!! :D :D :D

sv; ja det är ju roligare att dricka vin med en rolig färg känner jag :P dessa är beställningsvaror på systemet, är nog därför du inte har sett dom i butik ;P

men perfekt att paketet kom en dag då verkligen behövde lite extra uppmuntran :D <3

ja men självklart får du komma på min 30 års fest om du har råd och kan :D haha nej usch jag vet. jag är mer 30 ju än 29. fy fan xD hahaha <3

men jaha? det var ju lite dåligt av honom även om han får många mejl. är ju han som förlorar på det i längden om han missar mejl sådär. är ju på så sätt han kan tappa kunder, som han gjorde med dig nu :P

asså mitt minne är ju typ sämst. tror inte att jag har gjort nåt mer speciellt i helgen än var hos syrran och så var jag ju på hockey i torsdags med familjen som du redan vet :) men känns som att jag borde ha gjort nåt mer som jag har glömt. haha. vad har du gjort i veckan gumms? <3​​​​​​​​

2017-10-01 @ 09:44:52
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Madeliene

Hoppas det dröjer ett tag till innan vintern kommer!

Jag har inga speciella planer mer än att jag fyller år i oktober :)

2017-10-01 @ 13:04:02
URL: http://madelienelothman.blogg.se
Postat av: Amanda

Å vad kul och grattis i förskott till er! Så gott med kinamat <3

2017-10-01 @ 18:47:51
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin oktober!

För min del så blir det att umgås med familj och vänner samt att fylla år :)

2017-10-01 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0