Något jag gillar-ABC

För ett par månader sedan publicerade jag en utmaning där jag
beskrev mig själv med ett ord på varje bokstav i alfabetet.
Jag minns att ni tyckte det var en rolig idé och eftersom det var
uppskattat tänkte jag köra en annan variant av alfabetslista idag.
 
Idag ska jag med ett ord på varje bokstav i alfabetet skriva
något som jag gillar. Det kan vara något jag gillar att göra,
äta, se etcetera. Det vore kul om ni också gör utmaningen!


Aminosyror. Baka. Choklad. Diesel. Espresso House.
Fotografera. Gymma. Handla. Instagram. Jul. Kinamat.
Lägenheten. Musik. Naturgodis. Ordning. Pussar. Quadriceps.
Renbäddad säng. Smink. Tatueringar. Utepromenader.
Vuxen-målarböcker. Wordfeud. XxX-filmerna. Yllesockar.
Zebramönster. Åska. Ärlighet. Örhängen.

 

Kommentarer
Postat av: moa

himla kreativt inlägg, tack för att du delar med dig och tack för inspirationen jag kanske ska testa detta i min blogg :) önskar dej en härlig helg finaste Mia <3

2017-10-27 @ 18:30:08
URL: http://moamedalicia.com
Postat av: Nilma I Form

Vad kul! Det kanske jag skulle haka på!

2017-10-27 @ 21:27:39
URL: http://www.nilmaiform.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0