Fredag

 
Så var det fredag igen. Tiden springer verkligen iväg, nu är det
inte många dagar kvar av oktobermånad! Det känns att november
börjar närma sig för på kvällarna och morgnarna är det minus-
grader ute, och övrig tid på dygnet är det väldigt få plusgrader.
Just nu är det ynka +2 grader ute, så då passar det bra att mysa
inne i morgonrocken. Jag firade in fredagen med en god
frukost framför Prison Break och sen har jag duschat och haft
minispa. En härlig start på förmiddagen. I eftermiddag väntar
middag hos mamma, men före det ska jag besvara några kom-
mentarer och förbereda inlägg.
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Galet att det snart är november!! =) Tiden springer. SV: ja det var riktigt toppen ;) Jag är väldigt glad att vi kan ha lite lediga dagar ihop sådär mitt i veckan :) Jag får ju hämta dem inom två veckor, så senast nästa fredag. Det blir såå kul med nya och spännande att se om det känns hundra rätt :) Eller det måste det ju göra haha, men jag är rätt säker på mitt val gällande dem.
När Henke har slutat jobba så ska vi till Närke. Helgen är lite smått flytande men det blir mys med familjerna, en sväng till Ikea och sådär =) Vad händer hos dig? :D

2017-10-20 @ 15:51:02
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Jättefin bild och låter som om du kommer att ha en mysig fredag. Själv har jag bara tagit det lugnt idag, men dagens mys börjar om ca 45 minuter :D
Ja, november kommer verkligen med stormsteg. Jag både älskar det & hatar det just nu faktiskt :/ älskar det för att vi ska fira både pappa & min bror, även fars dag, andra födelsedagar och närmare jul. Men hat för att min kille åker åter till Norrköping nästa söndag och är borta (utöver att han åker hem varenda fredag och åker varenda söndag eller måndag) fören 8 december :/

Sv; ja, det var mysigt. Men jag är inte ett stort fan av chai latte eller kokosbollen dock. Men det var helt klart mysigt! :D
Jo tack, det hade jag :D

Tack! Än så länge har dock min fredag varit väldigt ensam tyvärr. Killen har jobbat, min vän har haft sin kusin över och även kört upp idag osv osv så att jag har bara stannat inomhus och tittat på serier och läst. Men lite skönt med en sådan dag då man arbetar hela helgen inklusiv måndag.
Hur har din fredag varit då? :)

2017-10-20 @ 18:17:56
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Hanna

nej verkligen inte långt kvar och de känns jäkligt bra och läskigt samtidigt 😂

2017-10-20 @ 19:04:11
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: miningalinn

Denna vecka ha verkligen gått asfort!!:)

2017-10-20 @ 21:00:41
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0