Torsdag

 
Godmorgon torsdag! Snön ligger tjockt på backen och det
är vitt överallt. Ett riktigt vinterlandskap utanför fönstret.
SMHI har utfärdat klass 2-varning hit till norrlandskusten
under dagen då det förväntas komma cirka 25 cm snö till.
Räcker inte den snö som redan finns? Känns som att vi
drunknar i snö.   Fast tack vare all snö och det oväder
som har pågått ett par dagar så har jag fått riktigt julfeeling.
Sen har julklappshandlandet och julbakandet också bidragit
till min stora julkänsla. Så mysigt!


Den här torsdagen ska jag öka min julkänsla ytterligare.
Det vankas lussebullsbak under dagen, wiie! Men först
ska jag försöka ta mig till gymmet en snabbis tillsammans
med hjärtat. Har inte tränat sen söndag..
Har ni börjat julbaka ännu?

 Igår bakade jag en till mjuk pepparkaka.
Ett måste till jul!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så mysigt med snö<3

2017-11-23 @ 18:16:47
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Gabriella

Åh såå mysigt med snö!!

2017-11-23 @ 20:07:48
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: NICOLE

Såå mysigt med lussebak, det är verkligen en av de stora jöjdpunkterna inför julen tycker jag :D SV: ja de blev superfina. Ja ok, det är ju många som endast fixar naglarna hemma och det funkar ju bra :) Men jag är så kräsen och vill att det ska sitta länge och att naglarna ska hålla :) Jo det är ju rätt dyrt men det är något jag ändå unnar mig :) Lite vardagslyx =)
Jag har både bra och dåliga erfarenheter av mjuk pepparkaka, både ätit någon riktigt torr och någon annan supergod och saftig.. är det som de sistnämnda tror jag absolut de slinker ner :D
Snön har försvunnit idag men jag vet att det i närheten har varit riktigt halt och man ska helst låta bilen stå. Men snön återkommer nog snart :)
Ja det är storm här med idag så jag njuter av att inte behöva gå ut mer idag ;D

2017-11-23 @ 20:16:56
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0