Serietips


 
Det senaste halvåret har jag tittat mycket på Netflix eftersom
hjärtat har ett konto där. Det finns sååå mycket serier och filmer
där att se, det finns något för alla. Vi har sett en hel del bra
serier på Netflix de senaste månaderna, så därför tänkte jag
tipsa om dem. Eftersom det är några stycken delar jag upp
dem i olika inlägg.


♦ Orange is the new black.
Denna serie har jag redan tipsat om tidigare, men det är
verkligen en superbra serie! Jag fastnade för den direkt.
Man får följa en tjej, Piper, som hamnar i kvinnofängelse och
se hur hon ständigt möter nya tuffa utmaningar där. Även
övriga interners bakgrunder utanför fängelset återberättas
vilket är intressant.

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh alltså måste titta på den serien! Verkar så bra!

2017-11-21 @ 19:28:49
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0