Prison break

Jag misstänker att nästan alla mina läsare har hört talas om
denna serie som jag ska tipsa om idag. Den började sändas
redan 2005 och var en stor favorit hos mig under tonårstiden.

♦ Prison break.
En amerikansk thrillerserie som utspelar sig i fängelsevärlden.
Serien handlar om Lincoln Burrows som dömts till döden för ett
mord som han ej begått. Hans bror Michael Scofield planerar
i detalj hur han ska rädda sin bror från fängelset. Han rånar en
bank för att hamna på samma fängelse som Lincoln, för att på
så vis kunna rädda sin bror med sin plan. Men räddningen blir
svårare, mer komplicerad och farligare än han trott. Det händer
mycket under seriens säsonger kan jag säga.

 



Kommentarer
Postat av: Malin Morin

Åh den serien är ju så himla bra.
Håller på att se den just nu.

2017-11-28 @ 17:43:52
URL: http://shabang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0