November-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
ξ
Jag vann överklagan mot Försäkringskassans beslut
angående sjukpenningen i Förvaltningsrätten.
ξ
Jag och R flyttade ihop 1/11 i en trea.
ξ Jag har fått rejäl julkänsla, underbart att den infunnit sig!
 

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att jag och R blev sambos.

 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Kylan och alla snöoväder som varit. Längtar inte tills det
blir -25 och -30 grader kallt..
 
4. Bästa köpet denna månad?
Ena julklappen till R. Så nöjd med den!

5. Vad är bästa minnet från denna månad?
Har två bra minnen från november; Att jag och R flyttade
ihop, samt att jag vann överklagan mot Försäkringskassan.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Fira jul och spela bingolotto (tradition varje uppesittarkväll
den 23:e december).

7. Godaste maträtten som du har ätit denna månad?
Asiatisk buffé på Waldorf i Luleå.

 
8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Annika Bengtzon-filmerna, Wallander, The big bang theory,
Rectify, CSI Miami och CSI NY.

9. Bästa låten denna månad?




10. Lägg upp någon bild som du har fotat denna månad.

 Mamma fyllde 65 år den 1/11.

 1/11 flyttade jag och R in i en 3:a och blev sambos.

 I början av november besökte jag gymmet för första gången
på över en månad. Lycka att vara tillbaka bland vikterna!

 Ätit asiatisk buffé två gånger denna månad. Så gott!

 Det har kommit massa snö..

Jag har bakat lussebullar..

.. och mjuk pepparkaka.

Julpyntat lägenheten.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Så bra sammanfattning av månaden :D Jag tycker verkligen det verkar som att november var en av dina bättre månader under det här året. Så roligt och välförtjänt! SV: men eller hur, sååå gott ju :) Jag hade i två olika choklader, minimarshmallows, cashewnötter och dumle =) haha men jaa samma här jag kommer också få baka det igen :) Vi har tryckt några igår och sen får vi besök på söndag så de tar nog snart slut :)
Haha jaa torra kakor är inget att hurra för. Minns när vi var hos en släkting och hennes barnbarn hade bakat cupcakes som vi blev bjudna på. De var sååå gulliga och fint gjorda med toppingen och allt, och så fyfan vad vidriga de var, haha så torra och bläää. Hahah. Snacka om att bli snuvad på det gottiga.
Jodå vi har fått snö sen dess men den kommer och går lite som den vill :)

2017-11-30 @ 20:00:46
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Gabriella

Åh såå mys med julkänsla!!

2017-11-30 @ 21:46:48
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0