Jul i vårt hem

 
Igår fick julpyntet flytta in från förrådet och nu är det jul i
vårt hem! Mysfaktorn är hög och julpyntet förstärker jul-
känslan enormt. Jag älskar det! Nu är det bara julgranen som
fattas, men den tar vi fram någon dag i december. Hela går-
dagen, från förmiddag till kväll, var det julstök i vår lägenhet
med lussebullsbak och pyntande. Det passade perfekt när det
var världens snöstorm utanför fönstret. Så mysig torsdag!
Har ni julpyntat ännu?


Att vakna upp imorse till ljusstakarnas sken var så mysigt.
Oj så jag längtar efter jul nu! Men nu är det dags att runda av,
jag måste bege mig ut i snön och sopa bilen och skotta. Det blir
ett rejält träningspass med tanke på all snö som kom igår under
snöovädret. Under eftermiddagen väntar ett sjukhusbesök och
sedan ska vi fira att helgen är här med god mat. Myspys.
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh såå mysigt!!

2017-11-24 @ 08:51:31
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: Carolina Thoor

Åh så mysigt! Jag skulle mer än gärna vilja börja julpynta nu, men då vi inte helt bort här just nu känns det onödigt :/ men inom kort stund kan vi julpynta. Kanske i helgen, kanske nästa :D

Sv; ja, alltid kul att minnas dem och visa er :)

Skönt att höra att du också nästan är klar med alla julklappar :D me2!

Idag så har jag skönt nog varit ledig. Mamma skjutsade mig vid 08:00 hem till mig där jag har tränat, tittat på två julfilmer, handlat osv. Bara myst. Inväntar nu att killen kommer hem och inom någon minut är tåget framme i centralen vilket jag längtar sjukt mycket efter! :D

2017-11-24 @ 15:36:31
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Så fint med julpynt!

2017-11-24 @ 21:16:13
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0