En speciell dag!

 (Bild från när mamma flyttade tidigare i år)
 
Idag är det inte bara 1 november utan även en speciell dag.
Jag har sugit på den hemliga karamellen ända till denna dag
då det är dags att genomföra saken. Jag och R blir idag
sambos
på riktigt! Vi har bott ihop i min lägenhet ända sedan
vi blev ett par men från och med idag bor vi ihop på riktigt även
juridiskt. Det känns så himla bra! I många månader har vi haft
dubbla räkningar för lägenheterna men vi har bara nyttjat min
lägenhet, så nu när vi flyttar ihop blir vi av med alla dubbla
räkningar vilket känns väldigt skönt.


Jag och R var på lägenhetsvisning för tre månader sedan
och vi fastnade direkt för lägenheten. Det är en ljus och stor
3:a på 83 kvm som nu har blivit våran. Helt galet! Ett riktigt
stort plus är att vi har ett stort kök, två toaletter och två hallar,
det känns lite extra "lyxigt", haha. Ni kommer självklart få
se bilder på lägenheten när jag har tid att sitta vid datorn,
men de närmsta dagarna ligger fokus på lägenheten och
att packa upp allting.


Något annat som är speciellt med denna dag är att min
älskade mamma fyller 65 år idag! Till helgen ska det
firas och det ska bli så skoj och mysigt. En av presenterna
som mamma kommer få av oss är lite extra speciell och
det ska bli så kul att ge den. Jag känner mig som ett barn
på julafton inför det, haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0