Söndag

 
Vart har den här helgen försvunnit? Kan ju säga att jag hann med
en hel del igår eftersom jag vaknade 02. Efter mitt gympass
kom mamma hit på besök, så roligt då hon inte varit här i Kalix
på 1 månad. Handling, cruis, matlagning och tv-mys var lite av
det vi hann med.


Speedade Mia fortsätter idag igen, men inatt fick jag i alla fall
fler timmars sömn än 3 timmar tack vare medicin. I skrivande
stund njuter jag av morgonens första mugg kaffe och om en
stund vankas frukost. Sen när mamma åker hem ska jag ta
tag i hushållssysslor som dammsugning och skurning. Vad
resten av dagen bjuder på återstår att se. Vilodag från gymmet
i alla fall för jag har sån sinnessjuk träningsvärk i benen.
Hoppas ni får en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

speedad är väl i alla fall roligare än sängliggandes >.< Att vakna två låter dock alldeles omänskligt tidigt.

Jag har en Ford Mondeo ^^ Halvkombi, underbart stadig från 2007 ;) Gamla guldguden. Det var farmor och farfars bil förr, och de köpte henne på Josefinas namnsdag, så de döpte bilen. Det har fått hänga med ;)

2017-05-07 @ 13:23:25
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Låter som att du haft en härlig helg :)

Sv; Vi bor i en bostadsrätt idag, en etta på 29 kvm och här har vi bott i över fyra år :) Dit vi ska flytta är en tvåa på 59 kvm plus en stor inglasad balkong så det kommer bli en rejäl skillnad mot vår lilla etta :D

Ååh va skönt att slippa mens också! Jag ska också kolla på lite andra alternativ till hösten, vore ju skönt att slippa få den helt och hållet ;)

2017-05-07 @ 15:04:32
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Erika

Vad mysigt ni hade :)

sv. Men åh, tack! Vilken tur att det gick så bra, barnmorskorna har så bra koll nuförtiden på det här med havandeskapsförgiftning och kollar vid varje besök så där inte är något tecken på att man skulle få/fått det :)

Ja det kan faktiskt vara lite "mysigt" att få sakna varandra när man är ifrån varandra mer än vanligt :)

2017-05-07 @ 15:37:19
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: elin

Sv: Åh ja visst va det fint! Snö har ju så himla snygga smycken!<3

2017-05-07 @ 19:16:48
URL: http://devote.se/johnssons

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0