Onsdag

 
Godmorgon onsdag och sista dagen i maj! Här i norrbotten
känns det verkligen inte som att sommarmånaderna börjar
imorgon. Maj har mestadels bestått av regn, blåst och iskalla
vindar men även snö i början av månaden. Helt sjukt! Rätt
avundsjuk på södra Sverige som har värsta sommaren..
Vädret har inte varit på vår sida och jag är skeptisk till om
vädret blir bättre i juni, men jag hoppas!


Den här onsdagsmorgonen kickade jag igång med ett rygg-
pass på gymmet. Så efterlängtat då jag inte har gymmat
på 10 dagar! Nu ska jag ordna frukost och dricka några
muggar kaffe innan ett sjukhusbesök väntar i eftermiddag.
Mer än så ska jag inte göra idag, blir alltid trött och får
huvudvärk efter besöken.
Hur avslutar ni majmånad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0