Onsdag

 
Imorse blev det återigen en tidig morgon då jag vaknade vid
06-tiden och inte kunde somna om. Morgonmys i sängen med
Diesel följt av ett grymt biceps/tricepspass på gymmet - ja,
onsdagsmorgonen började inte fy skam ändå! Under dagen
ska jag försöka ta tag i städningen men det känns tungt..
Vissa dagar vill jag verkligen städa och kan hålla på i timmar,
medan andra dagar känns städning såå jobbigt. Idag är en
sån dag.. Så kanske väntar med städningen tills det kommer
en dag då jag verkligen vill städa, haha. Senare ikväll vankas
tv-tittande med Sveriges yngsta mästerkock och Criminal Minds.
Började morgonen bra och avslutar den bra, finemang!
Hoppas ni får en fin onsdag vad än ni hittar på!

Kommentarer
Postat av: elin

Åh så jobbigt att inte kunna somna om! Hatar när det blir så , hoppas du får en toppen bra onsdag!<3

2017-05-17 @ 12:01:23
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: Erika

Låter bra att vänta med städningen då, brukar också ha sådana dagar. Haha ;)

2017-05-17 @ 14:58:24
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0