Måndag

 
Välkommen måndag och en ny vecka! Det känns skönt att
starta veckan med ett bra mående, jag fortsätter sväva på moln
och njuta av "det höga livet" med massa energi och positivitet.
Idag var det tänkt att tvätta men då jag var duracellkanin även
igår så blev det gjort då, haha. Jag ska strax ta mig till gymmet
för ett armpass och senare under dagen ska jag rensa bland
massa papper i mina pärmar. Finns en hel del. För resten av
veckan har jag inga storslagna planer, men helgen spenderas
hos mamma för att hjälpa henne med flyttpackandet.
Vad är era planer för veckan?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt härligt! Själv är jag ledig idag och ska eventuellt träffa min bästa vän. Annars blir det bara en lugn och mysdag hemma medan killen för första gången arbetar på länge! :D

Sv; kul att du uppskattar inlägget!
Nämen men åh vad roligt! Ja, jag förstår att du längtar tills att din mamma flyttar. Inte långt kvar nu :)

Vad bra att du får testa en ny medicin, och hoppas att du inte får samma biverkningar som den gamla. Hur känner du dig i dags läget?

Eller hur! Ja, jag minns då dem tog bort den och jag blev så ledsen. Ja, dubbel caramel, så heter den ju!! Ja, så god och jag är också så glad att den återigen är tillbaka :D

2017-05-08 @ 11:43:59
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag förstår att allt har sin baksida, men eftersom jag inte har bipolär sjukdom så måste jag säga att som utomstående verkar det höga livet snäppet bättre. En familjevän som har bipolär sjukdom köpte en gång en fjällstuga i sin maniska period... han fastnade hårt i skuldfälla och när det vände och han blev depressiv och insg vad han gjort fick han sälja huset för att ha råd att leva med allt manin fått honom till. Så ja, jag förstår att det är piss! Men kanske under tiden lite hoppfullare piss >.<

2017-05-08 @ 11:54:04
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0