Hejdå Seskis!

Imorgon är sista maj och även sista dagen som mamma
bor på Seskis.
På torsdag (1 juni) går flyttlasset och hon blir
Kalixbo precis som mig. Jag är så glad över det och tycker det
är ett bra beslut av henne! Trots allt flyttkaos med alla flytt-
lådor, rensandet etcetera så känns det lite overkligt att detta
faktiskt händer, att hon flyttar från ön. Hon har liksom bott hela
sitt liv på ön, jag är uppvuxen där och den närmsta släkten på
mammas sida bor där. Men som sagt, jag är väldigt glad över
att hon valt att flytta till Kalix nu när hon är äldre. Då kan jag
hjälpa henne lättare och mer, vi kan träffas när som helst och
göra spontana saker tillsammans osv. Jag är så taggad på
detta!! Självklart kommer både mamma och jag att besöka
Seskis ibland eftersom mommo och övrig släkt bor där.
Men för nu så är det: Hejdå Seskis!
 
 Arkivbild på Seskisbron.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken härlig bild!

2017-05-30 @ 19:31:46
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Erika

Så skönt att ha henne i närheten! :)

2017-05-30 @ 20:13:30
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0