Fredag

Jag i 7:an (12 år sedan!).
Passar när jag snackar om nostalgi.


 
Godmorgon fredag! Här har jag startat morgonen med att lyssna
på gamla nostalgilåtar för att få fredagsfeeling. Vilka härliga tonårs-
minnen som dyker upp när Basshunter, Cascada och Björn Rosen-
ström spelas! Med en bra fredagsfeeling och PWO i kroppen
ska jag nu till gymmet och bränna av ett ryggpass. Jag har inga
planer för resten av dagen mer än en tur till Apoteket, sen får jag
se vad dagen erbjuder. Mest troligt slutar det med att jag ser några
avsnitt av Criminal Minds, målar och lyssnar på musik, myser med
Diesel och sånt där som görs varje dag.
Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: carolines

Men ååh vad liten & söt haha! Man ser verkligen att det är du, även om du åldrats lite ;)

2017-05-19 @ 10:16:27
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: Hanna

Frågorna finns nu på bloggen :D

2017-05-19 @ 13:11:17
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Hanna

Frågorna finns nu på bloggen :D

2017-05-19 @ 13:11:23
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: NICOLE

Vilken härlig start på dagen :D Hoppas resten av dagen varit bra den med!
SV: ja visst var det fint :) Ja det är verkligen underbart med städat hem och blommor :) Nä det var på Rituals :) Har supermycket produkter därifrån, har tänkt göra inlägg om det men det är så jobbigt med alla lagar och regler kring allt.. men ska nog utforma något iaf :) Gillar verkligen produkterna, och då är jag riiiktigt petig men innehåll och produkter :)
Jo det är ju sm B-uppsats, fats det heter olika då på universitet/högskola ;) Idag var det en kursare som skrev att hon har utbildning på uni sedan tidigare och har skrivit på B- och C-uppsats och att det inte varit på denna nivå :O Hon syftade på att vi har så lite tid på oss och SÅ mycket att göra, med olika direktioner från vem man frågar :( Det är jobbigt, känns sjukt att bli så stressad och ångestfylld på en sån här hälsoutbildning.. Motsägelsefullt.
Nu känns allt bättre dock med arbetet, trots att vi bytt bana. Vi tog oss i kragen och körde på som fasen (har lagt mig strax efter 02 och sen gått upp och jobbat dagen efter. Jag kör verkligen bara på just nu men på torsdag (det ska skickas in på ons) kommer jag nog däcka och må dåligt :( Känns som. Lägger ner så otroligt mycket nu utan att känna efter så det kommer nog komma ikapp sen. Men men, så är det just nu =) Tack detsamma! :D Hoppas du har en härlig fredagskväll.

2017-05-19 @ 21:23:35
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0