Onsdag

 
Igårkväll var Grammisgalan 2017 och sändes live på tv, självklart
satt jag bänkad! Jag tycker det är jätteroligt att se galor där artister,
skådespelare etcetera blir nominerade och får priser. Det var
många duktiga artister som fick priser igår.
Såg ni Grammisgalan?


Efter 8 timmars sömn vaknade jag imorse och var sugen på
ett gympass. Drog på mig träningskläderna, blandade amino-
syrorna och åkte iväg till gymmet där jag fick till ett ryggpass.
Kändes skönt att det blev ett bra pass eftersom jag under de
senaste dagarna har varit väldigt trött och inte haft energi.
Men nu ska jag ta det lugnt resten av dagen, det passar bra
med en mysig innedag då snön vräker ner utanför fönstret.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej jag såg aldrig den..

Svar: Tror det hade med att göra att jag blev sjuk dagen efter.. Nej blev ingen semla för mig heller pga kräksjukan, men det är de första jag ska köpa till mig och sonen när jag har blivit frisk :D

2017-03-01 @ 12:49:06
URL: http://theresequeen.com
Postat av: Petra

ja t en vaniljsemla i går

2017-03-01 @ 12:52:30
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Skönt med en innedag. Det är aldrig fel, speciellt då snön vräker ned!! :)

Sv; klart att jag uppskattar din månadslista varje månad hihi :D
Tack! Och tusen tack återigen hihi, jag kände mig extra fin i söndags ;)
Ja, du läste alldeles rätt! Jag var där på arbetet så där tidigt eftersom att det inte går några bra förbindelsen med bussar ifrån Tyresö. Antingen tar jag den bussen och kommer extra tidigt eller så tar jag en senare, och måste då hålla på och byta vilket jag tycker är bara onödigt och jobbigt. Sedan finns det ännu en buss som går direkt, men då har jag kommit försent till arbetet och får ju då stressa & ha mig! xD

Ja, det ska bli hur skönt som helst med ytterligare en ledig helg! Ja, stora planer har vi som jag då kommer att meddela till dig under helgens gång i ett inlägg ;) hihi!
Jo, juste. Men det är så himla skönt med helgerna fria, samtidigt som det även är skönt att jobba helg för att sedan ha veckodagarna lediga. Både också. Så det är hur underbart som helst! :)

Trist att du behövde öka på medicineringen som gjort att du känt dig trött sen fredag-tisdags. Men skönt att du idag känner dig bättre, trotts det dåliga vädret!
Jo tack, veckan har varit super bra. Arbetade måndag och tisdag och det var två bra arbetsdagar. Sedan nu ledig och igår skedde en härlig och spännande nyhet du får reda på mer under helgens gång som sagt så jag har verkligen haft en bra start på vecka 9 :D

2017-03-01 @ 15:02:57
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0